Sider

fredag 12. februar 2010

Nytt oppdrag!

For noen år tilbake arrangerte jeg barneselskap med hest gjennom firmaet mitt Randen Event. Nå fikk jeg spørsmål om jeg ikke kunne begynne med det igjen, så det gjør jeg:)


BARNESELSKAP MED HEST PÅ HAUGESUND RIDESENTER;)


Det første er nå til helgen på selveste Valentines Day. Videre fremover kan jeg  ha selskap lørdag, søndag og tirsdager. Alt er avhengig om det er stevne eller lignende på senteret.




Bursdagen består i 1 time mat, eventuelt kake, pakker og leker. Den andre timen består av å se litt av stallen og få prøve å ri på noen av rideklubbens hester:)

Alle må ha ansvarsforsikring for å ri , i tilfelle noe skulle skje. Sikkerhet setter jeg i høysetet slik at til nå har det aldri hendt noe
som helst. Ridehjelm har vi på senteret, ellers kan dere ta med sykkelhjelm. Alle må ha sko eller støvler med litt hæl på , slik at man ikke kan få foten gjennom stigbøylen når man rir.

Ellers trenger ungene varme klær. Nedre aldersgrense er 6 år.
Jeg kommer til å sette opp forskjellige pakke priser.Før den tid, om noen har lyst å få bursdag på ridesenteret, ta kontakt ;)

1 kommentar:

  1. Da var første barneselskap unnagjort til stor suksess;D Så gleder vi oss til det neste!

    SvarSlett